Oeps! U heeft geen toestemming om deze pagina te bekijken! Zorg ervoor dat u bent ingelogd en probeer het opnieuw, of neem contact op met de ondersteuning.
Treats van Trovet zijn heel fijn in gebruik inderdaad en gebruik ik ook regelmatig als advies voor verantwoorde treat. Ook maak ik graag gebruik van de Edgar & Copper Doggy Dental kauwstaven. Die zijn vegan, en laag in eiwit en fosfaat, dus kunnen bij tal van aandoeningen als kauwstaaf dienen. In Nl hebben we ook Duvo+ Garden Bites, die ik frequent voorschrijf bij voedselovergevoelige dieren. Ook adviseer ik mensen om wat van de vleesbron die ze voor het zelfkoken gebruiken te drogen in de over, en die als gedroogde snack te geven. Meestal volstaat enkele uurtjes bij 50-60 graden. Deze website van Hills over zelf koekjes maken van dieetvoeding vind ik ook nog weleens waardevol om naartoe te verwijzen voor in geval van katten: https://www.hillspet.<wbr>nl/cat-care/nutrition-feeding/<wbr>healthy-homemade-cat-treats
Report
There was a problem reporting this post.
Blokkeer een Lid?
Please confirm you want to block this member.
Je zult niet langer in staat zijn:
See blocked member's posts
Mention this member in posts
Nodig deze gebruiker uit in groepen.
Message this member
Voeg dit lid toe als connectie
Please note: Deze actie zal ook dit lid verwijderen uit je connecties en een rapport sturen naar de site admin.
Please allow a few minutes for this process to complete.